۱۳۹۶ يکشنبه ۷ خرداد ساعت: 9:33 صبح 5/28/2017
پیام انتخابات ایران و فرانسه به بازار خودرو
پس از دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری كشور، سران بسیاری از كشورها به رسم مالوف و دیپلماتیك در پیام‌هایی به منتخب ملت دكتر حسن روحانی رئیس‌جمهور تبریك گفتند. اما در این میان پیام رئیس‌جمهور فرانسه و درخواست تقویت روابط اقتصادی، علمی و فرهنگی با كشورمان از چند بُعد در بازار سرمایه حائز اهمیت است. تقریبا 12 روز قبل از انتخابات كشورمان، فرانسه نیز درگیرودار رقابت‌های انتخاباتی بین ماكرون و لوپن شد.
واردات خودرو محرک یا مخرب تولید؟
سال 96 در حالی به‌عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده که به‌نظر می‌رسد برداشت‌های متفاوت از این شعار، محدود شدن واردات خودرو به کشور را به بهانه حمایت از تولید، به‌دنبال داشته است.
پدیده سوپرمارکت‌های آنلاین ایرانی
تصور کنید در راه خانه، اپلیکیشنی را باز می‌کنید و چند قلم از خورد و خوراک روزانه خود را که لازم دارید سفارش می‌دهید. سپس به نزدیکی خانه که رسیدید، آنها را از سوپرمارکت محل خود تحویل می‌گیرید.
آرشیو
تفاوت سازماندهی ایده‎های جدید و تجاری‎سازی آنها
ظهور فناوری‎های جدید که پیام‏آور تعهدات اجتماعی متعددی هستند، اغلب موجودیت و حیات شرکت‎های بزرگ و موفق را تهدید می‎کند. در بسیاری از این موارد، چالش اصلی برای شرکت‎های باسابقه از فقدان شناخت کافی یا عدم سرمایه‌گذاری در فناوری‎های نوظهور ناشی نمی‎شود، بلکه به‌دلیل تجاری‎سازی فناوری در حال ظهوری است که جذابیت اقتصادی آن در قیاس با مدل کسب وکار شرکت در کوتاه‌مدت روشن و قابل پیش‎بینی نیست.
برای تغییر استراتژی ابتدا طرز فکر خود را عوض کنید
این روزها به نظر می‌رسد همه به دنبال یک مدل کسب‌و‌کار مخل یا برهم‌زننده (disruptive) هستند. اما یک «مدل کسب‌و‌کار» تنها بخشی از این معادله است. مدل «ذهنی» موجود در پس مدل کسب‌و‌کار هم به همان اندازه مهم است و نیز مدل «اندازه‌گیری.» ترکیب این سه مدل کسب‌وکار، ذهنی و اندازه‌گیری باعث می‌شود تحول واقعی اتفاق بیفتد.
درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل
سال‌ها این جوک در میان «بازاریابان موبایل» رایج شده بود که یک شرکت یا یکی از افراد برجسته صنایع، یک سال را «سال موبایل» می‌نامد. سال 2005، سال موبایل بود؛ هر چند آن سال مصادف با گسترش سیستم‌های عامل بود و نفوذ موبایل در بسیاری از کشورها به شدت افزایش یافت. سال 2006، سال موبایل بود یا بیشتر شبیه سالی بود که داده‌های موبایل تا حد بیشتری به وسیله کاربران عادی موبایل مورد استفاده قرار بگیرد. هر چند هر کدام از این تغییرات بسیار کلیدی بودند، اما شکی نیست که دهه گذشته مهم‌ترین عصر موبایل بوده و هر سال و حتی هر ماه تغییرات و توسعه‌های بسیاری در فضای موبایل رخ داد.
آرشیو
نسخه چاپی نسخه چاپی ۱۳۹۳ بيست خرداد :تاریخ انتشار 37616 :کدخبر
ارسال به دوستان ارسال به دوستان 87689 :بازدید

کنسول‌های بازی پرطرفدارترین ابزار پخش آنلاین ویدئویی

وقتی مردم درباره پخش فایل‌های ویدئویی روی تلویزیون صحبت می‌کنند، از تلویزیون‌های هوشمند و ابزارهای تخصصی مانند Apple TV و Roku به‌عنوان محبوب‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه یاد می‌کنند. در این میان اما کنسول‌های بازی ویدئویی چه می‌شوند؟ این دستگاه‌ها واقعا بخش بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جهانی دستگاه‌های قابل ارتباط با تلویزیون‌ها را در اختیار دارند.
وقتی مردم درباره پخش فایل‌های ویدئویی روی تلویزیون صحبت می‌کنند، از تلویزیون‌های هوشمند و ابزارهای تخصصی مانند Apple TV و Roku به‌عنوان محبوب‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه یاد می‌کنند. در این میان اما کنسول‌های بازی ویدئویی چه می‌شوند؟ این دستگاه‌ها واقعا بخش بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جهانی دستگاه‌های قابل ارتباط با تلویزیون‌ها را در اختیار دارند.
جدیدترین بررسی‌ها و آمارهای منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی BI Intelligence هم در این زمینه این موضوع را تایید می‌کند. بازار دستگاه‌های قابل ارتباط با تلویزیون درواقع شامل تلویزیون‌های هوشمند با امکان ارتباط با اینترنت، دستگاه‌های پخش ویدئویی و کنسول‌های بازی مبتنی بر اینترنت هستند. 
کنسول‌های بازی ویدئویی با قابلیت‌هایی که برای پخش آنلاین ویدئو دارند، در حال حاضر سهم 54 درصدی از بازار جهانی دستگاه‌های قابل ارتباط با تلویزیون را در اختیار دارند. تلویزیون‌های هوشمند یا همان تلویزیون‌های مبتنی بر اینترنت 38 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده‌اند و درنهایت دستگاه‌های پخش ویدئویی مانند Apple TV، Roku و Chromecast هم کمتر از 10 درصد از سهم این بازار را در اختیار دارند. 
این موضوع از نظر کارشناسان و فعالان بازار این محصولات جالب توجه است. در حالی که بسیاری معتقدند کار با تلویزیون‌های هوشمند به خاطر کاربری ساده آن برای همه افراد راحت است و به همین دلیل هم انتظار می‌رود سهم این محصولات از بازار جهانی دستگاه‌های قابل ارتباط با تلویزیون بیشتر باشد. این در حالی است که گویا کنسول‌های بازی ویدئویی طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل بیشترین سهم از بازار را به خود هم اختصاص داده‌اند.
گزارش اخیر BI Intelligence نشان می‌دهد که نیمی از کاربران خانگی در آمریکا در حال حاضر دست‌کم یک کنسول بازی ویدئویی دارند و جالب اینکه بیش از یک سوم این افراد از این کنسول‌های بازی برای پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی و فیلم روی تلویزیون‌های خود استفاده می‌کنند. به این ترتیب حدود 19میلیون کاربر خانگی در آمریکا از کنسول‌های بازی ویدئویی خود برای پخش آنلاین روی تلویزیون بهره می‌برند.
استفاده از کنسول‌های بازی ویدئویی به‌عنوان دستگاه‌های پخش آنلاین روی تلویزیون، تنها به کاربران جوان محدود نمی‌شود. یک تحقیق انجام شده توسط موسسه Deloitte در این زمینه نشان می‌دهد که کاربران نوجوان و جوان کنسول‌های بازی ویدئویی بیشترین تمایل را به استفاده از این دستگاه‌ها برای پخش آنلاین ویدئو روی تلویزیون‌ها دارند. 
با این حال اما این کار حتی در میان کاربرانی با سن و سال بیشتر هم رایج است. بر اساس این گزارش 32 درصد از کاربران کنسول‌های بازی بین 31 و 47 ساله اعلام کرده‌اند که از کنسول‌های بازی ویدئویی خود برای پخش آنلاین فیلم و ویدئو از سرویس‌هایی مانند Netflix و Hulu استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که حدود 21 درصد از کاربران بین 46 تا 66 ساله این کنسول‌ها هم به این کار علاقه دارند و آن را انجام  می‌دهند.
به این ترتیب کنسول‌های بازی برای پخش آنلاین ویدئو طرفداران بیشتری نسبت به تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های تخصصی پخش آنلاین ویدئویی دارند و تجربه جالبی برای پخش ویدئویی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.








تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما:  


کدام بانک را به دوستان خود توصیه می‌کنید؟
 














نتایج نظرسنجی
 

ویوان نیوز با همکاری لوکوپوک در یک طرح مشترک اقدام به تهیه قیمت روز کالا و خدمات در 9 گروه کرده است. از این پس شما می توانید با رجوع به هر یک از بخش های زیر قیمت و امکانات کالاهای مورد نظر خود را مشاهده و مقایسه کنید.

توجه: در صورت تمایل به معرفی قیمت کالا ها و خدمات خود در این طرح می توانید تقاضای خود را به نشانی info@vivannews.com ارسال فرمایید.